naar de boot - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu naar de boot - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu

naar de boot

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Mei 2014 | Nederland, Hoek van Holland

Vanmorgen vroeg vertrokken rond half 7. Omdat we geen toestemming hadden om door de tunnel te fietsen heeft anne ons naar de overkant gebracht. Beetje mistig, dus lekker weinig wind. In Zierikzee de eerste boterhammen met omelet gegeten. De mist verdween, de zon kwam dus de lange broek uit. Langs de mooie stranden, brouwersdam,Maassluis naar de boot. Omdat het zulk fijn weer was waren we natuurlijk wel wat vroeg. We waren er al om half drie. Bij de boot hoorden we dat we er pas om half zeven opmogen. Oepsie.dus tijd voor een koffietje met taart om deze fijne fietsdag te vieren.we bestellen dit weer voor de rest van de vakantie.

• 01 Mei 2014 - 16:16

Camiel:

Hier is het nu aan het regenen dus jullie hebben een goede start.
    gr Pa

• 01 Mei 2014 - 16:21

Ingrid:

Hoi Linda,

Een mooie start. Houden zo.
    Heerlijk dagje om te fietsen. weinig wind en geen regen.
    Veel succes en heel veel mooi weer!

Groetjes
    Ingrid

• 01 Mei 2014 - 21:00

Jacqueline:

Hoi,

Vanochtend op mijn fiets richting Heikant zat ik nog te peinzen "zouden ze al vertrokken zijn" en jawel hoor nu een berichtje. Super leuk dat jullie weer aan een nieuwe uitdaging begonnen zijn. Ik vind het erg leuk om jullie te volgen. Goede start met prima fietsweer, kan niet beter. Een leuke overtocht en tot gauw weer.

Groetjes,
    Jacqueline

• 01 Mei 2014 - 21:32

Carla:

Wat een super start! Veel plezier!
    Hopelijk ook rustig op zee.

Groetjes Carla