naar londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Linda - WaarBenJij.nu naar londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Linda - WaarBenJij.nu

naar londen

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag naar Londen maar eerst om zes uur een duik in t zwembad. De zon schijnt en het is een mooie heldere dag. Robbie meent dan ook zonder lange broek te kunnen vertrekken maar na de eerste afdaling toch maar snel aangedaan. Het is steenkoud. Ontbijten doen we bij een bakker in het volgende stadje. Een lekker, vet,compleet Engels ontbijt, inclusief vieze koffie. We fietsen nog steeds door een landelijke omgeving en de heuvels worden wat vlakker, wat vriendelijker, wat Franser. Een scherpe uitzondering daargelaten. Londen met voorsteden bedraagt 150 km. Het zal dus een lange dag worden. Er zijn fietsroutes, maar waarschijnlijk gemaakt door mensen met een hekel aan fietsen. Obstakels waar je je tassen voor af moet doen. Trappen waar je op moet. Een ferry waar je je fiets via trappen naar beneden en boven moet sleuren en niemand die een handje toesteekt. Ondertussen schijnt de zon volop en wat doen al die londenaren als de zon schijnt en het is een feestweekend? Juist, met zijn allen op het fietspad wandelen. Tel daarbij ook nog eens alle toeristen bij op in de buurt van de attracties en je krijgt wandelen met fiets. Maar goed, het is natuurlijk wel stoer om met je fiets langs Buckingham palace en noem maar op te rijden. Ons hotel is van een ander kaliber dan gisteren. Een hostel en wegens gebrek aan stalling mocht de fiets op de kamer, gelukkig maar twee trappen op.

• 03 Mei 2014 - 23:11

Ingrid:

Wat een belevenissen. Het fietspad naar santiago was natuurlijk wel heel mooi uitgestippeld. Maar wat je schrijft om met je fiets naar Buckingham palace te rijden is toch heel bijzonder.
    Het was vandaag ook hier aan de frisse kant. Hoop voor jullie dat het droog blijft.
    Ben nu al nieuwsgierig naar jullie volgende verslag.
    Groetjes Ingrid.

• 04 Mei 2014 - 07:57

Camiel:

De kaart is nu in orde heb ik gezien.
    Gisteren was ik nog jalours maar nu niet meer. Al die obstakels.
    Hoeveel kilometer heb je dan toch nog afgelegd. 40 of zo.

Gr Pa en Lenie

• 04 Mei 2014 - 20:39

Carla:

Wat een gedoe met de fiets door Londen, maar ook weer wel apart.
    Hoe is het met de zadelpijn?
    Gisteren de flutjes op bezoek gehad, capejes worden mooi, wat zijn die dames toch crea.

Gr C