mail - Reisverslag uit Perros-Guirec, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu mail - Reisverslag uit Perros-Guirec, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

mail

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Mei 2014 | Frankrijk, Perros-Guirec

Helaas lukt t de laatste dagen niet om mail te versturen wel te ontvangen. Deze waarbenje site is niet gelinkt aan mijn facebook, dit is ook niet de bedoeling, tock kreeg ik daar gisteren een vind ik leuk.
Vreemd. Als je via facebook wilt reageren dan graag via een persoonlijk berichtje. Maar mailen vind ik leuker.
We zijn nu aan t ontbijten in de grote zaal, verlopen grandeur, van ons hotel.
Los parket, grote kroonluchters etc.

  • 13 Mei 2014 - 10:42

    Camiel:

    Dag Robby/Linda,

    Sinds lange tijd heb ik weer eens een foto op Facebook gezet. Ik neem aan dat het daar niets mee te maken heeft.
    Wij zijn eens in een hotel ( meer een doorgangshuis) in Midden Frankrijk geweest waar de vlammen uit het stopcontact sprongen toen ik mij wou scheren. Niet geschoren dus ik leek wel een Oostenrijkse zanger zonder rok.

    gr, C&L

  • 13 Mei 2014 - 11:29

    Ingrid:

    Hoi robby en Linda.
    Helemaal langs de kust rijden kan niet anders dan supermooi zijn.
    Wij hebben dat ooit met de auto gereden en toen ook enorm genoten.
    Maar hou vol he want het betere weer is in aantocht. Droger en meer zon. Jullie komen fluitend naar het oosten gefietst.
    Geniet er van!
    Marc en Ingrid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 64906

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 22 Juni 2016

Op de fiets naar Lissabon

02 Mei 2015 - 17 Juni 2015

Op de fiets naar St. Petersburg

01 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Fietsen door Engeland en Frankrijk

09 Mei 2013 - 12 Juni 2013

Op de fiets naar Santiago

Landen bezocht: