dinsdag 13 mei - Reisverslag uit Saint-Brieuc, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu dinsdag 13 mei - Reisverslag uit Saint-Brieuc, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

dinsdag 13 mei

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

14 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Brieuc

De regen roffelt tegen de hoge ramen van de eetzaal, dus we nemen nog maar een warme chocomelk en lezen nog wat. Zodra het droog is vertrekken we langs het lege strand. De route gaat verder langs de vele inhammen van de Bretonse kust. Over grind paadjes en Foei, weer een droge rivierbedding. Wandelen met fiets dus. Het blijft bewolkt maar droog. De kilometervreter krijgt het wat benauwd, dus nemen we de provinciale weg voor enkele uren. Toch lekker, even doorfietsen op goed asfalt en overzichtelijke dalingen en beklimmingen. Weer terug naar de route voor de mooie doorkijkjes naar de felblauwe zee. Na enig zoekwerk een hotel gevonden in saint-brieuc. Mooie gebouwen maar veel zwervers. Op de vierde etage dus geen internet.

• 14 Mei 2014 - 21:46

Camiel:

Dag Robby/Linda,

In Saint-Brieuc ( gemakkelijk dat ik hierboven kan zien hoe je dat schrijft) zijn wij toen ook geweest.
    De kilometervreter is dat Robby of zijn jullie dat allebei?
    Die zwervers waren er toen nog niet. Hopen dat het de laatste regenbui was.

gr C&L