vrijdag23 mei 2014 - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu vrijdag23 mei 2014 - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu

vrijdag23 mei 2014

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

23 Mei 2014 | Nederland, Terneuzen

De fietsen weer de trappen afgesleurd en opgetast onder toeziend oog van de voetbalploegen van Rusland, Oekraine en Bulgarije. Ach ja. Vertrokken via het industriegebied, door het zeehavengebied van Zeebrugge naar Knokke. Weer een leuke boulevard maar jammer van al die saaie appartementenblokken, terwijl daarachter hartstikke mooie jaren 20 villa's staan. Van het strand kun je het zand bijna niet zien zoveel huisjes staan erop, de zee kun je enkel ruiken. En dan: hieraan de kust, de Zeeuwse kust.
Ah. Dit voelt al een beetje als thuiskomen. Langs de duinen, steeds de zee volgend naar huis.

Het was een mooie reis, met in vergelijk met vorig jaar goed weer. Bijzondere dingen gezien en de wetenschap dat je in Engeland beter kunt wandelen dan fietsen. Een leuk voordeel van Engeland was wel dat het daar gebruik is dat je bij elke openbare gelegenheid (cafe, restaurant etc.) naar binnen kunt stappen en gebruik mag maken van het toilet. Makkelijk. Toch ook: op de fiets Buckingham palace voorbijfietsen tussen de taxi's, zeer bijzonder.
Onze zoute tocht is ten einde, we zijn weer thuis.
Bedankt voor al jullie aanmoedigingen, correcties, uitleg enz.
Elke keer weer leuk om te lezen.

groetjes Rob en Linda

• 23 Mei 2014 - 19:31

Camiel:

Goed dat je weer thuis bent.
    De foto's komen wij nog wel bekijken.

gr C&L

• 23 Mei 2014 - 19:36

Ingrid:

hoi Linda en Robbie,

Thuis is ook weer fijn he. We gaan jullie verhalen missen.
    We horen het later nog wel eens van je.

Groetjes
    Marc en Ingrid

• 23 Mei 2014 - 20:32

Jacqueline :

Hallo Linda en Robbie,

Fijn dat jullie weer ongedeerd thuis zijn. Lekker slapen in je eigen bed en nagenieten van jullie mooie tocht. Weer een ervaring rijker.
    Groetjes,
    Jacqueline

• 23 Mei 2014 - 22:34

Poekie:

JEUJ

• 24 Mei 2014 - 14:27

Carla:

Het was weer leuk om alles te lezen en te volgen!!
    Ben benieuwd naar d efoto's.

Gr c