zondag 3 mei 2015 - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu zondag 3 mei 2015 - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu

zondag 3 mei 2015

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Mei 2015 | Nederland, Rheden

Na een uitstekend ontbijt op tijd op weg. De weersverwachtingen waren niet zo best. Op route you had ik 2 routes gemaakt, de kortste en de mooiste. Vanwege t weer gekozen voor de kortste. Eerst langs de provinciale weg. Er liepen toch wel veel wandelaars, het werden er steeds meer. Ik kreeg er een Santiago gevoel van. En daar stond de scoutinggroep met koffie. Na een koffie en een uithoring wisten we het. De jaarlijkse pelgrims tocht naar de kerk van Den Bosch. Kijk weten we dat ook weer. De route bleef wat saai tot we de snelweg werden opgestuurd. We hebben het thuisfront beloofd voorzichtig te zijn dus toch maar de langere maar mooiere route erop gezet. We fietsten bijna gelijk een natuurgebied in. Met van die loslopen de bruine langharige koeien, zonder hun grote horens zouden ze bijna schattig zijn. Dat ze met hun hoeven op t fietspad stonden vond ik ook niet echt schattig. En zo verder langs mooie oude boerderijen. Ondertussen de regenjas aangedaan maar eigenlijk niet de moeite. Het begon pas te regenen in het mooie Arnhem met zijn statige gebouwen en fietspaden zo breed as nun ouwen Zeeuwse polderweg. Hotel in Rheden (met zwembad

• 03 Mei 2015 - 20:26

Ingrid:

Zo. Jullie hebben er flink de pas in.
    Dat gaat lekker zo. Windje in de rug?
    De weersverwachting zijn redelijk rustig.
    Beetje wisselvallig maar mooie fiets temperaturen.
    Verblijf met zwembad? Kan slechter.
    Geniet er maar van

• 04 Mei 2015 - 09:04

Camiel:

In mijn gedachten heb ik nu ook weer door die streek gefietst. Die grote rivieren, is toch heel apart voor iemand uit zeeland. Ook veel water maar toch helemaal anders. Toen viel mij op dat er best veel scheepvaart is.
    Die langharige beesten!! Van grote afstand vind ik ze best mooi. Van dichtbij vertrouw ik ze voor geen haar.
    Robby zal dat gevoel niet hebben. Die zie ik wel in een rode mantel voor zo'n beest staan met een zakmes in zijn handen.
    Als ik ze van dichterbij zie moet ik altijd aan meester de Waal denken. Die heeft ons in de zesde klas geleerd.
    BIJ TWIJFEL ALTIJD DE KOE BIJ DE HORENS PAKKEN.
    Ei kant de pot op.

gr C&L