Vrijdag, 29 april 2016 - Reisverslag uit Dijon, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu Vrijdag, 29 april 2016 - Reisverslag uit Dijon, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 29 april 2016

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

30 April 2016 | Frankrijk, Dijon

Bedankt voor de zon.
Eerst een toeristische wandeling door deze mooie stad, we zijn dat roteind niet voor niets geklommen. Voor ons doen zaten we laat op de fiets op weg naar het jaagpad bij het kanaal. Om half 11 een bijzonder moment, Robbie's lange broek ging uit. Vlakke weg en zon, het was genieten. Smiddags mocht de zon ook wennen aan mijn blote benen. Geen boot gezien op het kanaal en weinig bonjouren moeten wisselen. Slaap plekken zijn dun gezaaid dus we besloten van de route af te gaan. Helaas de ene complet na de andere. En dan is het kiezen tussen kwaden. Gekozen om naar Dijon te fietsen, nog meer van de route af maar gegarandeerde slaapplek. Helmen vast en gaan. We zitten nu dus op een industrieterrein met weer mee kilometers dan gepland. Goed dat de zon scheen en de route vlak was.
Nu net een hotel geboekt op de route voor zaterdag.

• 30 April 2016 - 07:58

Ingrid:

Hoi hoi,
    Eindelijk de zon! Jippie. Fietst een stuk aangenamer he.
    Wat jammer dat de slaapmogelijkheden moeilijker zijn. Dat lijkt me een lichte ramp.
    Daar heb ik trouwens een vraagje over maar die stuur ik naar je mail adres. Mocht je tijd hebben kijk er aub even naar.
    Ook hier wordt het eindelijk beter weer. Dat betekent meestal dat de wind ook gaat draaien.
    Volg jullie op de land kaart, wat gaat her snel!
    Tot morgen
    Ingrid

• 30 April 2016 - 09:15

Camiel:

Op het internet gekeken om wat te lezen over Dyon. Alles lekker in het frans heel duidelijk, voor mij niet bedoeld. Toch denk ik dat wij er ooit eens geweest zijn. Vaag herinner ik mij iets van een mooi dak op een kerk of gemeentehuis of zoiets.
    Het spannende van zo'n tocht die jullie maken is toch ook het vinden van een slaapplek elke avond. Dat zal 's morgens misschien al door de kop spelen. Moet je natuurlijk van je afzetten of je hebt geen oog voor het mooie om je heen. Vandaag maak je de eerste week al vol. Is het zondag een rustdag??

gr C&L