Zaterdag, 30 april 2016 - Reisverslag uit Buxy, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu Zaterdag, 30 april 2016 - Reisverslag uit Buxy, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

Zaterdag, 30 april 2016

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

30 April 2016 | Frankrijk, Buxy

Ik denk dat de zon verschrokken is van mijn witte benen want we hebben haar niet gezien. Temperatuur was goed. Een route op de Garmin gezet naar de track, naar Beaune. Eerst 10 kilometer recht door Dijon, dan op een mooie 2 baansweg rechtstreeks. Ja en we mochten fietsen op die weg. We zijn hier midden in de Bourgogne streek en dat zie je. Het ruikt ook anders. Grote wijngaarden, het landschap is weidser en ook de zandstenen huizen ogen vriendelijker. Rond half twaalf waren we weer op de goede route van het boekje. Smalle wegjes tussen de wijngaarden. Deze hele streek ademt gastronomisch genieten uit. Chique hotels, wijnhuizen, kastelen en restaurants. Vreemd genoeg slechter asfalt, dat zullen ze onbelangrijk vinden. Helaas ging het smiddags miezeren en dat doet het nu nog.

Als je op de mailinglijst wilt geef dan even een berichtje dan krijg je als er wifi is en ik niet te moe, een verhaaltje voor het slapengaan.
Met mijn nieuwe GSM lukt het foto's erbij te zetten maar pas na 5 minuten na het verschijnen van het bericht.

  • 30 April 2016 - 21:20

    Ingrid:

    Het komt er aan! Het komt er aan! Een mooi hogedruk gebied!
    Het wordt beter weer! Eindelijk. Zonnetje ☀️☀️☀️☀️
    Hier vandaag ook nog frisjes maar droog, tegen Hemelvaart mooi weer.
    Voor jullie ziet het er zeker ook goed uit.
    Mag intussen wel eens he.
    Ingrid

  • 30 April 2016 - 22:21

    Cobi Pieters:

    Hoi Linda en Robbie,
    Wat leuk om jullie reis te volgen.
    Knap hoor,zo een onderneming,ondanks het mindere weer, maar het betere weer komt eraan.
    De Bourgognestreek is echt mooi he, wij zijn daar meerdere keren geweest.
    Genieten jullie maar lekker, doe ik dat van jullie verslagen.
    Veel fietsplezier, en voorzichtig he.
    Groetjes Cobi

  • 01 Mei 2016 - 08:56

    Camiel:

    Tijdens mijn dagelijkse wandeling (zaterdag) liep ik ook nog aan jullie te denken. Plotseling kwam ik tot de ontdekking dat ik aan een belangrijk feit geen aandacht besteed heb.

    Is in jullie WA VERZEKERING de clausule, schade door BeBVW opgenomen. Zo niet laat dat direct aanvullen. De premie is niet mals, maar de schade kan hoog oplopen zeker nu iedereeen nog geen zonnebril opheeft.
    BeBVW staat voor BILLEN en BENEN VEBLINDEND WIT.

    De omgeving waar je zit is voor mij echt niet bekend.

    gr C&L

  • 01 Mei 2016 - 13:48

    Ilse:

    Hey fietsers,

    Zo te lezen verloopt alles volgens planning ( behalve die extra km's)
    De benen worden steeds minder wit.
    De liefde voor het zadel stijgt met de dag.
    Zo nu en dan gaat er zelfs een broek uit........

    Tja, wat wil een mens nog meer......
    Een verhaaltje voor het slapen gaan.
    Altijd welkom.

    Pas goed op elkaar, braaf zijn onderweg, en geen dingen doen die ik ook niet zou doen.

    Bon voyage.

    Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 64952

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 22 Juni 2016

Op de fiets naar Lissabon

02 Mei 2015 - 17 Juni 2015

Op de fiets naar St. Petersburg

01 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Fietsen door Engeland en Frankrijk

09 Mei 2013 - 12 Juni 2013

Op de fiets naar Santiago

Landen bezocht: