Dinsdag, 3 mei 2016 - Reisverslag uit Chaumont-le-Bourg, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu Dinsdag, 3 mei 2016 - Reisverslag uit Chaumont-le-Bourg, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 3 mei 2016

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Mei 2016 | Frankrijk, Chaumont-le-Bourg

Gisteren heb ik heel optimistisch mijn regen spullen in een fronttas gestoken, vandaag helaas er weer uit kunnen halen. Voor de middag varieerde het weer van mistig, miezer tot regen. En vooral de regen in de afdalingen maakt het koud. Voor het eerst stond er ook water in mijn schoenen. Het kleine wereldje maakt dat je wat meer let op alles direct rondom je. Hoe mooi bv het mos vanaf de stenen naar boven groeit zo de bomen in. En bomen hebben we veel gezien vandaag. Meest voor de kap denk ik want er waren volop activiteiten. En toch fijn zo'n Frans bos. Geen gemier over milieu, hup een asfaltweg er middendoor. Toen 's middags de mist optrok zagen we wat we al vermoeden. Het is hier mooi. Ons hotel hadden we al geboekt en dat is fijn met zulk weer. Te weten dat er ergens een warme kamer op je wacht. Een korte route maar vandaag omdat het slecht weer was en voor morgen ook omdat het dan mooi weer is.

• 03 Mei 2016 - 21:01

Ingrid:

Wat een toestand is dat toch met dat trieste weer bij jullie.
    Wij hebben hier vandaag al 7 zonnen gezien, en het wordt hier nog gekker, in het weekend gaan we de 20 graden over.
    Als ik onze weerprofeten mag geloven moet het bij jullie toch echt beter worden hoor.
    Wel lekker he om te weten dat er ergens een bed op je wacht.
    Met de Hemelvaart voor de deur is dat waarschijnlijk een aanrader om tevoren te boeken
    Tot morgen
    Ingrid

• 08 Mei 2016 - 08:36

Camiel:

Linda je weet toch niet of er gemier geweest is voor ze die weg aanlegden.
    gr C&L