Maandag, 23 mei 2016 - Reisverslag uit Coto-Rios, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu Maandag, 23 mei 2016 - Reisverslag uit Coto-Rios, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu

Maandag, 23 mei 2016

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

23 Mei 2016 | Spanje, Coto-Rios

Papa fume une pipe.
Voor veel mensen was dit 1 van hun eerste zinnen bij Franse les.
Als je vader dan geen pijp rookte had je pech want dan kon je die zin nooit in t echt gebruiken.
Robbie leert zichzelf al jaren Spaans via boekjes en internet.
1 van zijn eerste zinnen was: aqua coriente (stromend water)
Thuis heeft hij t daar al jaren over. Maar ja wat heb je eraan.
Nu bleef in t vorige hotel het water van de wc lopen. Zo blij als een kind is hij dat gaan zeggen. Eindelijk. In een paar minuten heeft hij t vier keer kunnen herhalen. Het erge was, ze snapten hem al van de eerste keer.
Gisteren viel het me op dat we omringd waren door hoge bergen (2000 meter?) We zijn een bergpas overgegaan en we zitten er weer midden in. Ik heb het niet aanzien komen.
Vandaag dus weer mogen klimmen en dalen, viel mee hoor want de omgeving was mooi. Het was rond de 25 graden maar ook schaduw. Vanmiddag rond een stuwmeer gefietst, prachtig mooi blauw water. Genoeg om naar te kijken. We zijn la Mancha uit en Andalusië in. Weer een andere sfeer, moorse accenten en veel olijfboomgaarden.
We kwamen hotel tegen met gevuld zwembad, dus daar gestopt.

  • 23 Mei 2016 - 21:24

    Yvonne:

    Hoi hoi .
    Geniet maar lekker van al het moois de natuur en het lekkere weer! Hier regen het volgens mij al meer dan 48 uur!!
    Gr. Y

  • 24 Mei 2016 - 10:11

    Camiel:

    Robbie zo zie je weer "studeren betaald zich altijd uit". Je moet wel eens even wachten maar dan is de vreugde des te groter.

    Als ik op de kaart kijk zit je inderdaad weer tussen hoge bergen. Op het moment dat ik dit typ schiet mij toch weer een versje te binnen, althans een stukje "Tussen 2 hoge bergen bromde een beer, ik keek achterom en ik zag hem niet meer" Het zal niet helemaal goed zijn want het is niet duidelijk of ik hem gezien heb voor hij bromde.

    Dat meer was geen kleintje zeg, ik kan mij voorstellen dat het prachtig was.
    Wij wensen jullie toch ook nog wat vlakke etappes toe.

    Gr., C&L

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 64946

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 22 Juni 2016

Op de fiets naar Lissabon

02 Mei 2015 - 17 Juni 2015

Op de fiets naar St. Petersburg

01 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Fietsen door Engeland en Frankrijk

09 Mei 2013 - 12 Juni 2013

Op de fiets naar Santiago

Landen bezocht: