Vrijdag, 27 mei 2016 - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu Vrijdag, 27 mei 2016 - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 27 mei 2016

Door: Linda

27 Mei 2016 | Spanje, Córdoba

Córdoba.
Eerst wou ik niet schrijven over een rustdag, maar deze stad is de moeite.
Allereerst de prachtige moskee/kathedraal.
Deze is alleen al de moeite om hier naar toe te gaan.
Rood/witte bogen, sterk door herhaling.
Verder rondgewandeld door de Joodse wijk, Fort en synagoge bezocht.
Ik heb nog even gekeken voor zoon mooie flamenco jurk, maar €500,--voor een carnavalsoutfit waar je nog niet eens in kunt roeien. Mm, nee.
Moe van het lopen hebben we nog lekker in de schaduw bij het zwembad gelegen.
Nu zitten we in de lobby van het hotel en .... kijk maar ik probeer foto erbij te zetten.

• 27 Mei 2016 - 22:06

Hoi hoi
    Eindelijk een rustdag. Lekker! En zeker en die mooie stad.
    Wat je schrijft zal de moeite waard zijn, leuk hoor.
    En uh.... Ik zie echt nog niet rondlopen in zo'n flamenco jurk. Gaat 'm niet worden.
    En je kunt er mee carnaval niet mee roeien maar wel hossen.
    Niet gezwommen?
    Tot morgen
    Ingrid

• 29 Mei 2016 - 10:50

Voor zulke steden ga je toch op reis.

Ik denk dat er iets mis is met mijn computer want dat zwembad heb ik niet kunnen ontdekken.

Wat ik mij voor moet stellen bij een flamingo jurk weet ik niet. Lijkt dat op die rose vogels die veel in de Provence zitten.