Vrijdag, 3 juni 2016 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Linda - WaarBenJij.nu Vrijdag, 3 juni 2016 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Linda - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 3 juni 2016

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Juni 2016 | Portugal, Lissabon

Onze laatste fietsdag van deze vakantie. Op tijd op weg naar onze eerste boottocht van vandaag. Van Sol troia naar Setubal. We mogen namelijk niet met onze fietsen over de bruggen naar Lissabon en braaf zoals we zijn doen we dat natuurlijk niet. Temperatuur was gelukkig wat lager dan gisteren, dat fietst veel fijner. Langs het mooie strand hier gefietst maar niet gestopt. Na Setubal hadden we genoeg zandweggetjes om het strandgevoel te krijgen. De volgende overtocht was over de rivier de Taag. Zouden de waterdruppels die we geboren hebben zien worden al aangekomen zijn? Vast wel.
De snelle boot af en daar sta je dan. Eerst nog een leuk gesprek met een koppel fietsende Amerikanen. En dan naar het hotel. We hebben een hotel in de buurt van de metro en het vliegveld. Garmin heeft ons er prima naar toe gebracht. Lissabon is op 7 heuvelen gebouwd en we hebben er toch een paar van mogen doen maar het viel mee hoor. Ook hier zijn we weer veilig aangekomen al is het maar net. 4 kilometer voor het hotel fietste ik tegen een randje van zeker 2 centimeter en ik viel heel charmant om. Niets anders bezeerd dan mijn ego.

• 03 Juni 2016 - 17:52

Loek En Jacqueline :

Gefeliciteerd! Missie geslaagd. Wat een mooie tocht hebben jullie gehad en wij hebben meegenoten van jullie reisverslagen. Goede reis terug naar huis.

• 03 Juni 2016 - 21:40

Theo En Hanny:

Alweer een mooie tocht volbracht! We hebben met veel plezier bijna dagelijks jullie verslag gelezen. Fijn dat het weer steeds beter werd. En ook aardig om de klimkilometers te vermelden. Jullie hebben ons wel weer op ideeën gebracht. Ook dank voor de tips die we van jullie ontvingen.
    Geniet nog even van Lissabon (vergeet Alfama niet) en een goede thuisreis gewenst.
    Groeten,
    Theo en Hanny

• 04 Juni 2016 - 07:04

Ingrid:

Alo alo. Een dikke proficiat! Wat een reis, wat heb ik van jullie verslagen genoten.
    Ik vind het zo knap dat jullie zo'n lange tocht hebben gemaakt.
    Ik ga jullie verslagen missen. Een veilige terugreis gewenst. En tot ziens.
    Groetjes Ingrid

• 04 Juni 2016 - 10:59

Camiel:

Gezond aangekomen tenminste als morgen je rug niet zeer doet van de val.
    PROFICIAT

Wij hebben Spanje ook op afstand meebeleefd. Toch een land met veel geschiedenis.

Nog goede reis naar huis gewenst.
    Gr., C&L

• 04 Juni 2016 - 16:46

Jan:

Mooie prestatie, maar vergeten de fado te zingen! desalniettemin veel respect.
    Gr Jan