woensdag 22 mei - Reisverslag uit Cahors, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu woensdag 22 mei - Reisverslag uit Cahors, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

woensdag 22 mei

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Mei 2013 | Frankrijk, Cahors

Droog, hoera.Robbie heeft eerst wat noodzakelijk onderhoud aan de fietsen gedaan, dus laat op pad.
Gelukkig droog want alles was nog nat, jas, lange broek, regenpak etc.
Op weg dus in de korte broek. Robbie was zo vriendelijk me gisteren de weg te wijzen die we moesten gaan. Dan zie je zo heel in de diepte een wegje. Ik ben graag voorbereid maar sommige dingen....... Naast je een diepte en dan maken ze een muurtje van een decimeter dat geeft de burger moed. Dus net als J. Voor het eerst met breedtetransport in de tunnel: de streep in het midden. Een prachtige dag waar we nu konden genieten van de vergezichten. Nog geen twintig graden, zon en bijna geen wind.....Af en toe zomaar even heel diep gezucht van puur geluk. Een langzame afdaling naar de vallei van de Lot. Daar kwamen we twee Belgische dames op de fiets tegen uit Wetteren ook op dezelfde route vertrokken op dezelfde dag. Met hen hadden we een gezellig praatje. Op mijn stuurtas zit in het plastic een collage van foto's van Riejaa. Één van de dames vroeg of dat mijn kinderen waren. De dame schrok toen ik zei dat dat een vriendin was.Goh,
wat zou Riejaa daarom gelachen hebben. Dat iemand dacht dat zij mijn dochter was. In Cahors weeral een mooie oude stad vonden we ons hotel.wat een mooie dag, gisteren met de ziel onder de arm, koud en nat door Rocamadour en nu weer vol goede moed dat onze kleren en tassen ooit nog eens droog geraken.

• 22 Mei 2013 - 22:06

Ingrid:

EINDELIJK mooi weer! dan ziet alles er anders uit he!
    Rocamadour al achter jullie gelaten! wat gaat het ondanks het slechte weer snel.
    Heb je in Cahors ook de breiwerken rond de bomen en banken gezien? grappig he.
    Hoeveel kilometers zitten er inmiddels op? wij schatten ongeveer 1200.
    Hou de moed er in he en geniet van de omgeving. Er komt nog heel veel moois.
    Tot de volgende keer
    Groeten
    Ingrid

• 22 Mei 2013 - 22:23

Carla:

Super dat het nu mooi weer is, houden zo.

• 22 Mei 2013 - 22:23

Carla:

Super dat het nu mooi weer is, houden zo.

• 24 Mei 2013 - 08:41

Camiel:

Eindelijk een beetje plezier. Gelukkig.
    Volgens mij is het ook hoog tijd. De eerste tekenen van verstandelijk verval komen bij jullie te voorschijn. Dat komt natuurlijk door al die nattigheid. Gewoon een dag kwijt. Hier was het woensdag 22 Mei.
    Met wat zon komt het gewoon weer goed.

• 25 Mei 2013 - 11:27

Carla:

Scherp hoor pa, gelukkig nog iemand bij de les