woensdag, 7 mei - Reisverslag uit Yatton, Verenigd Koninkrijk van Linda - WaarBenJij.nu woensdag, 7 mei - Reisverslag uit Yatton, Verenigd Koninkrijk van Linda - WaarBenJij.nu

woensdag, 7 mei

Door: naar de kust

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Yatton

Het slaapmasker, toen we gisterenavond het licht uitdeden bleek aan de meer dan 4 Meter hoge plafond een groene lamp te gaan branden. Heel de kamer werd verlicht tot een neongroen discohol. Volgens Robbie een nachtlampje. Mijn oela, het was een lichtbaken voor de aanvliegroute van Heathrow. Dus ja ik heb geslapen met een masker. Mocht je het je afvragen, het helpt niet tegen rimpels. 'S nachts weer veel geregend dus het eerste jaagpad was glibberig maar goed te doen. Even een omweg om door de langste fietstunnels van Europa te fietsen. Door Bath een mooie stad met de grandeur van een Zuideuropese stad door de kalkstenen grote huizen. Verder naar Bristol over een oude spoorbaan, niet verkeerd. Miljoen inwoners maar ik hoef er niet terug naar toe. Gisterenavond besloten dat we de route wat wijzigen. We gaan een stuk door en dan steken we door naar het zuiden. We moeten dan de black Hills over maar dat komt ook vast goed.met de sustrans fietskaart en de garmin gaat het vast lukken. Na Bristol kon je merken dat we bij de kust kwamen. Meer wind. Toen we echt bij de oceaan kwamen waaide het echt hard, helaas tegen en kouder.

• 07 Mei 2014 - 22:46

Camiel:

Dag Linda/Robby,

Slaapmaskers, Bristol meer dan een miljoen inwoners, de langste fietstunnel, aanvlieg route.
    Is dat allemaal waar.

Een zonnesteek kan de reden niet zijn.

gr C&L