woensdag 14 mei - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu woensdag 14 mei - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

woensdag 14 mei

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

14 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Malo

Een paar droge dagen voor de boeg dus de regenpakken diep opgeborgen. Lekker hoor. Weer verder over de smalle wegjes met de klimmetjes. Onze verse bruine boterhammen opgegeten in een verlaten baai. Een oude Bretoen kwam in wetsuit het strand op. Hij trok zijn zwemvliezen aan en ging de zee in met een jute zak en boei, zijn maaltje bij elkaar snorkelen. Het weer is geweldig. Net warm genoeg om in korte kleding te fietsen en niet te warm om je fiets af te zweten. Even een eindje van de kust om via een rechtstreeks pad Dinar binnen te fietsen. Dan met de ferry naar st. Malo. Leve de galante fransmannen, mijn fiets werd zo aan boord getild. In Malo een simpel hotel in de stad gevonden. Dus savonds na het eten nog een wandeling door dit toeristen stadje en over de complete wallen. Morgen op Robbie s verjaardag naar le Mont st Michel. Als kind heeft dit stadje veel indruk op me gemaakt, ik ben benieuwd.

• 14 Mei 2014 - 21:59

Ingrid:

Goed te vernemen dat jullie eindelijk mooi weer hebben.
    Het is jullie meer dan gegund.
    Mont St. Michel is wel heel mooi hoor en nu misschien nog niet zo druk.
    Het mooie weer houdt nog even aan.
    Robbie alvast gefeliciteerd. We zullen er hier eentje op drinken.
    Veel fietsplezier.
    Marc en Ingrid.

• 14 Mei 2014 - 22:04

Camiel:

Dag Linda/Robby,

Twee berichten vlak na elkaar. Het moet niet gekker worden. Hier was het vandaag ook goed weer, wel veel wind. Als je de kaart bekijkt dan vraag je je af hoe er een fietsroute langs zoon grillige kust kan liggen. Le Mont st Michel is echt mooi maar wel heel veel toeristen. Je kunt er wel van genieten.

gr C&L

• 14 Mei 2014 - 22:53

Jacqueline:

Hoi Linda en Robbie,

Nou dat klinkt weer leuk. Soms wel moeilijke/slechte wegen om te fietsen. Leuk dat het een heel andere fietsvakantie is dan vorig jaar. Langs de kust rijden is altijd mooi. Zulke mooie kleuren. Ik hoop met de wind in de rug en heerlijk dat het mooi weer is. Geniet er nog maar lekker van. Niet teveel km maken anders ben je veel te snel weer thuis. Het is zo bijzonder om zo samen te fietsen en je nergens anders druk over te maken dan de route, eten en een slaapplaats.
    Robbie vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes,
    Jacqueline en Loek