weg uit londen 4 mei - Reisverslag uit Windsor, Verenigd Koninkrijk van Linda - WaarBenJij.nu weg uit londen 4 mei - Reisverslag uit Windsor, Verenigd Koninkrijk van Linda - WaarBenJij.nu

weg uit londen 4 mei

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Windsor

Wegens de vakantie konden we maar laat ontbijten. De route hadden we zo gevonden helaas fietsten we eerst de verkeerde kant uit. Fietsen omgedraaid en dan toch langzaam het centrum uit. Vooral via de Thames op jaagpaden. Grove steenslag, fijne gravel,zand modder, meer lonnypadjes. Het schiet niet op maar prachtig mooi fietsen. De Thames is hier lieflijk en door het mooie vakantie weer druk. Smalle aken, kano's, 8 met stuurman etc. Op een kleine ferry vertelde de schipper dat we eerste Nederlanders van het seizoen zijn. Zo verder langs het grote Hampton court palace, volgens de infomevrouw moest je hier een dag voor uittrekken dus maar verder. Nog even bij het raf memorial gewandeld. Door ons 2e grote park van deze dag, Windsor park. Gigantisch groot met oude bomen. In old Windsor een hotel gevonden en na douche en eten met de bus naar Windsor. Rond het mooie kasteel gelopen en via de long walk (de enige rechte weg met goed asfalt in Engeland) terug naar het hotel.

• 05 Mei 2014 - 17:45

Camiel:

Dag Robby en Linda,

van morgen om zeven uur heb ik de computer aangezet en om 8 uur weer afgezet. Op dat moment was de mail nog niet binnen.
    Hier was goed weer voorspeld dus zijn wij er flink tegen aangegaan. Wij waren thuis om 16.30 uur. Gefietst in Vlaanderen langs de Moervaart en de Stekense vaart totaal 80 km. Nu moeten wij wel een paar dagen uitrusten denk ik.

Dat uit Londen fietsen is toch ook nog geen pretje geweest als ik het goed begrijp. Toch wel bijzonder dat je met de fiets langs die bijzondere plaatsen kunt rijden. De route die jullie fietsen heeft die ook nog een naam of heb je die zelf samengesteld.

Met die fietsen op de kamer lijkt mij ideaal om na een akelige droom wakker te schieten, dan zie je die fietsen en daar snap je dan helemaal niets van. Paniek!!

gr Pa en Lenie

• 11 Mei 2014 - 21:48

Lonny:

Si, als je dan van die schôône padjes hebt, denken jullie toch nog eens aan me (net als ik aan jou als is op cursus ben, Linda, haha!). Klinkt wel als een hele onderneming om in London te fietsen. Ik ga gauw verder lezen. We zijn nog maar net thuis, dus nog niet bij.
    Groetjes, Lonny