maandag 5 mei - Reisverslag uit Newbury, Verenigd Koninkrijk van Linda - WaarBenJij.nu maandag 5 mei - Reisverslag uit Newbury, Verenigd Koninkrijk van Linda - WaarBenJij.nu

maandag 5 mei

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Newbury

Deze ochtend konden we maar om acht uur ontbijten en omdat t gisteren nogal laat was, Vanmorgen mijn verhaal van de vorige dag geschreven. 7 zonnen deze ochtend, lekker hoor.Nog een foto gemaakt van een paardenrenbaan en dan verder langs de roeibaan van Eton. Indrukwekkend. Het was gelukkig lekker en droog weer want de route vandaag ging bijna geheel over jaagpaden. Hoe dit moet als t geregend heeft? Slinger de slinger op 20 centimeter van de rivier. Nog een paar vervelende obstakels tegengekomen. Maar goed dat Robbie sterk is want die heeft de fietsen met bagage en al er over gezet. Ook de fiets van een Engelsman met zijn kleutertje nog achterop. Die man zat er niet meer op hoor. Je hebt hier allemaal sluisjes die op hand bediening werken. Dus dan ook maar een oma geholpen de sluisdeuren open te draaien. In newbury de wifi aangezet en een hotel gevonden dichtbij.

  • 05 Mei 2014 - 23:05

    Ingrid:

    Dat gaat goed. Mooi en rustig weer. Super.
    Langs een jaagpad fietsen blijft mooi he.
    Zo, die Robbie. Die kan tillen. Dat doe ik hem niet na.
    Wel handig want steeds die tassen er af is ook niet alles.
    Is het makkelijk onderdak vinden? Engeland is ruim voorzien van B&B natuurlijk.
    Het was hier vandaag ook prachtig weer. Zowat zomers.
    Veel plezier voor morgen.
    Ingrid

  • 06 Mei 2014 - 09:01

    Camiel:

    Dag Linda en Robby,

    Nu was het bericht gisteravond binnen maar was ik te moe/lui om nog te reageren.
    Als ik de kaart vergroot en ik zie langs welke rivier/plassen/uitstulpingen/meanders jullie gefietst hebben kan ik mij goed voorstellen dat het niet allemaal even gladjes verloopt.
    Je bent gelijk ook nog een beetje sociaal werker daar. Kom je straks nog naar huis met een medaille.

    Newbury is verbroedert met Eekloo heb ik gelezen. Vroeger was het ook een plaats waar de rijkere Londenaren overnachten op weg naar de kust.
    Dat zal voor jullie niets nieuws zijn, maar ik heb opgezocht en weet het nu ook (een tijdje toch).

    gr C&L

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 65408

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 22 Juni 2016

Op de fiets naar Lissabon

02 Mei 2015 - 17 Juni 2015

Op de fiets naar St. Petersburg

01 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Fietsen door Engeland en Frankrijk

09 Mei 2013 - 12 Juni 2013

Op de fiets naar Santiago

Landen bezocht: