zondag, 26 mei - Reisverslag uit Mauléon-Licharre, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu zondag, 26 mei - Reisverslag uit Mauléon-Licharre, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

zondag, 26 mei

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

26 Mei 2013 | Frankrijk, Mauléon-Licharre

Eigenlijk zouden we een rustdag gehouden hebben vandaag. Maar dan doe je de gordijnen open en blijkt het prachtig weer te zijn. Je ziet zelfs langs het buurthotel de bergen. Dus.......op de fiets. Een fris windje maar het deerde ons niet. Bergen? Bijna niks van gemerkt. Het voelde als een zondagsritje. Bij een plaatselijke bakker een stuk streektaart gekocht en bij de platanen op t gemakje veroberd. Das genieten. Helaas voorspellen ze voor morgen weer regen, maar voor nu is de buit binnen.

• 26 Mei 2013 - 23:13

Lonny:

Goed om te lezen dat jullie een keer relaxed in het zonnetje hebben kunnen fietsen. Hopelijk volgen er nog veel zulke dagen, want steeds die regen, moet er niet aan dénken. Jullie zijn wel echte bikkels, zeg!

• 28 Mei 2013 - 14:24

Camiel:

Van dat zondagritje geloof ik niet veel. Volgens de kaart zit je al flink in de bergen.