zaterdag 8 juni 2013 - Reisverslag uit Vogelwaarde, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu zaterdag 8 juni 2013 - Reisverslag uit Vogelwaarde, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu

zaterdag 8 juni 2013

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 Juni 2013 | Nederland, Vogelwaarde

Naar huis.
In het donker naar de bushalte op weg naar huis.
Eerst een vlucht naar Barcelona, daar overstappen, via een andere terminal naar Brussel.
Met de trein via Mechelen naar Antwerpen.
Dan met de metro naar de linkeroever. Net de Bredabus gemist dus tijd voor een frietje, dat lukt wel in 2 uur.
Dus alle soorten transport behalve de fiets.
En dat mis je. Je mist de vrijheid van het niets anders moeten dan te trappen.Je mist de rust.
het geeft je ook tijd voor denken.
Het was een mooie maar zware fietsreis. Zwaar door het slechte weer in het begin. Mooi door de omgeving en de mensen.
Zou de meneer die begon met 3 dagen retraite daar ook mee eindigen?
Zou dat echtpaar dat op de sterfdag van hun zoon wou aankomen in Santiago op tijd zijn?
Zou die Koreaanse nog van de pad geraakt zijn?
Zou de Duitse uberhaupt thuiskomen?
Allemaal mensen met hun eigen verhaal die je nooit meer tegenkomt.
Een gezamenlijk doel om verschillende redenen, ieder op zijn manier.

  • 10 Juni 2013 - 07:51

    Ingrid:

    Linda,
    Wat omschrijf je het toch mooi! En ja zoals je het schrijft zo zullen veel mensen het ervaren denk ik.
    Voor mij in ieder geval herkenbaar.
    Terug in het dagelijkse ritme zal even wennen zijn maar geloof me de reis zal een onuitwisbare herinnering blijven.
    Super dat jullie ondanks het slechte weer deze reis in zo;n korte tijd hebben gereden.
    Groetjes en ik zal je verhalen missen.
    Groeten aan Robbie en tot ziens.

    Ingrid

  • 10 Juni 2013 - 07:52

    Ingrid:

    Linda,
    Wat omschrijf je het toch mooi! En ja zoals je het schrijft zo zullen veel mensen het ervaren denk ik.
    Voor mij in ieder geval herkenbaar.
    Terug in het dagelijkse ritme zal even wennen zijn maar geloof me de reis zal een onuitwisbare herinnering blijven.
    Super dat jullie ondanks het slechte weer deze reis in zo;n korte tijd hebben gereden.
    Groetjes en ik zal je verhalen missen.
    Groeten aan Robbie en tot ziens.

    Ingrid

  • 10 Juni 2013 - 10:21

    Camiel:

    Alles te samen, veel beleefd. Als ik je voorlopige evaluatie ( zo noemen ze dat tegenwoordig toch) lees, dan zijn vooral ook de ontmoetingen met die zo verschillende mensen intressant. Wel wordt ik dan ook weer nieuwschierig, wat is de speciale reden van Robby en Linda? Natuurlijk ga ik dat niet vragen, dat zou wel heel onfatsoendelijk zijn.
    Wat ik al wist, de fiets gaat boven het openbaar vervoer dat is echt een NOODZAKELIJK KWAAD.

    Van de ene kant ben ik blij dat je weer thuis bent, van de ander kant zal ik het volgen ook weer missen.

    gr pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vogelwaarde

Linda

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 65264

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 22 Juni 2016

Op de fiets naar Lissabon

02 Mei 2015 - 17 Juni 2015

Op de fiets naar St. Petersburg

01 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Fietsen door Engeland en Frankrijk

09 Mei 2013 - 12 Juni 2013

Op de fiets naar Santiago

Landen bezocht: