zaterdag, 2 mei 2015 - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu zaterdag, 2 mei 2015 - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu

zaterdag, 2 mei 2015

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 Mei 2015 | Nederland, Terneuzen

Vertrokken om half 8 met een klein zonnetje en uitgezwaaid door de buurtjes. Dat kon al niet beter. Al dacht ik wel de eerste honderd meter: sakkerloot, wat een zware tassen. Een 2e geluk was dat de liften werkten bij de voetgangerstunnel. Verder door het mooie Antwerpen. De verplichte zoetekoek konden we pas scoren in Schoten, maar het was de moeite. De weg vervolgde over mooi asfalt langs een kanaal zonder naam. Met af en toe een inham voor woonboten. De sluisjes hadden pakkende namen als: sluis 2, sluis 3 etc. Verder door het bos met zandpaden. Een mooi wandelgebied dus dat ook maar af en toe gedaan. Terug in Nederland over het Belse lijntje, leuk fietsen tot onder Tilburg. We slapen in Berkel-enschot. Pascal kwam Anne halen, die is terug naar huis, Poekie pesten. De kop is eraf met al een mooie dag, goed weer, afwisselende omgeving en prettig gezelschap.

• 02 Mei 2015 - 22:53

Camiel:

En wij maar denken dat het te koud zou zijn. Hoeveel km is dat eigenlijk naar Berkel Enschot. Dat je onderweg nog tijd neemt om een stukje te wandelen geloof ik eigenlijk niet.
    gr C&L

• 03 Mei 2015 - 11:55

Carla Kindt:

Goede eerste dag en mooi weer. Veel plezier!
    Gr.Carla Kindt