woensdag, 13 mei 2015 - Reisverslag uit Buckow, Duitsland van Linda - WaarBenJij.nu woensdag, 13 mei 2015 - Reisverslag uit Buckow, Duitsland van Linda - WaarBenJij.nu

woensdag, 13 mei 2015

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Mei 2015 | Duitsland, Buckow

Ik zal het maar gelijk bekennen: ik heb vandaag een slang overreden.
Ik heb er spijt van!

Over tot de orde van de dag.
Vertrokken met een strak blauwe hemel, eerst nog 20 kilometer door bossen en langs meren om uit te komen in Berlijn. Hier hebben we eigenlijk gewoon op t gemak doorgefietst. Met af en toe een foto natuurlijk. Toen we vier jaar geleden de Hanzesteden route reden hebben we hier nog 5 dagen doorgebracht. Van sommige steden krijg je nooit genoeg. Berlijn hoort daar wat ons betreft niet bij. Jammer genoeg kwam er steeds meer bewolking en werd het dus een dag van: jas aan, jas uit. Gelukkig wel droog gebleven. Je ziet langzamerhand weer andere stijlen in de boerderijen en huizen. Minder vakwerk maar meer hout en grote natuursteen. Doorgefietst tot Buckow, een toeristisch badplaatsje aan een meer. Morgen bij leven en welzijn Polen. Do widzenia.

• 13 Mei 2015 - 21:52

Jacqueline:

Niet te geloven toch dat jullie in 12 dagen naar Polen rijden. petje af hoor. Heel leuk om jullie te volgen. Ben benieuwd naar jullie fietservaringen in Polen. Fietst ze!

• 13 Mei 2015 - 21:58

Ingrid:

Ah maar Linda toch! Een slag overreden? Hoe krijg je het voor elkaar?
    Dat doe ik je niet na.
    En mijn god wat gaan jullie snel, morgen in Polen. Super zeg!
    Ga zo door!

• 14 Mei 2015 - 17:33

Camiel:

Ben je met die slang nog naar de dierenarts geweest??
    Dat Buckow zou volgens de site maar een kleine 1500 inwoners hebben.
    Zoiets als Rapenburg dus.
    Ik ben benieuwd hoe het platte land in Polen er uit ziet!!

Hier vandaag kil weer. Mocht het jullie interesseren, vanwege te verwachten zware regenval is de H.bloedprocessie in Brugge afgelast.
    Je zult maar net gesminkt zijn en je vermomming aan hebben.

gr C&L

• 14 Mei 2015 - 19:27

Alexandra:

tuinslang overreden?
    Hoop dat jullie weer mee blijft zitten. Fiets ze!

• 15 Mei 2015 - 09:15

Ilse:

Een mooie biecht Linda!
    Heb even inhaalslag gedaan, ben weer bijgelezen.
    Het gaat prima, jullie rijden nog steeds samen dezelfde kant op....

• 15 Mei 2015 - 15:42

Lonny:

Wow, zijn jullie nu al in Polen?! Jullie gaan als een speer! Geniet er nog lekker van :)