zondag 19 mei - Reisverslag uit Saint-Léonard-de-Noblat, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu zondag 19 mei - Reisverslag uit Saint-Léonard-de-Noblat, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

zondag 19 mei

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

19 Mei 2013 | Frankrijk, Saint-Léonard-de-Noblat

Vanmorgen pas om negen uur op de fiets. Niet dat we zolang hadden geslapen maar het regende zo hard dat we besloten nog maar een pain au chocolat te nemen. Ja, je moet er wat voor overhebben om op kracht te blijven. Ook eerst de kettingen gesmeerd want die waren er gisteren twee keer afgelopen. Dan toch maar op weg. De route was nog wat meer klimmen en dalen maar vooral door de aanhoudende regen en kou zwaar.
Onder normale omstandigheden vast met prachtige vergezichten. verschillende mooie lange beklimmingen door het bos gevolgd door ijskoude afdalingen.door en door nat. Als dit een pelgrimstocht zou zijn voor boetedoening, dan kun je je afvragen wat Rob allemaal heeft misdaan.
We hadden een hotel in Saint Leonard de noblat. Na een warme douche en weer een poging om alles droog te krijgen even het stadje verkend. Alles was dicht, niemand te zien en nog steeds berekoud.

• 19 Mei 2013 - 20:46

Ingrid En Marc:

Maar Linda en Rob toch. Wat jammer dat jullie nu slecht weer hebben, het is daar net zo mooi!
    Meer dan jammer!
    We hopen voor jullie op betere tijden!
    Groetjes
    Marc en Ingrid

• 20 Mei 2013 - 10:59

Camiel:

Het is niet om julie jalours te maken, hier was het redelijk weer vandaag. Wij zijn naar Philipine geweest waar verschillende orkestjes op de kiosk een uitvoering gaven. Best gezellig.
    Dat Robby veel boete moet doen komt voor mij niet als een verrassing.
    Da den dien maor naor zijneigen kijkt zaltij wel zeggen. Vandaag maandag ier oak weeral rotweer.
    De sreek waar je nu zit zijn wij een keer doorgereden ( met de auto zoo'n geel baksken R4 geloof ik). Toen was het bloedheet. In limoges hebbeb wij nog bij een kathedraal gestaan. Ik ga eens kijken of ik er nog een foto van heb.

Hopelijk de komende dagen beter weer. Het is toch de bedoeling dat je van de reis kunt genieten.
    gr C+L

• 20 Mei 2013 - 13:47

Carla:

Ja linda, wat zijn jou woorden weer: je krijgt wat je verdiend.
    Maar ja als je denkt dat het voor Robbie is , is het wel jammer voor jou
    Neem maar een extra pain au chocolat zoals ze die alleen in Frankrijk kunnen maken, om van te genieten!
    Groetjes Carla