vrijdag, 31 mei 2013 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu vrijdag, 31 mei 2013 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu

vrijdag, 31 mei 2013

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

31 Mei 2013 | Spanje, Burgos

Na een vreedzame nacht in de properkes, zuiverkes kamer een rustig ontbijt met koffie en een gezegend vel op de melk op pad. De eerste 50 km door een desolaat (dat soort woorden krijg je als je tijd hebt) stukje Spanje. In de heuvels zagen we een klein luikje met wat verder een schoorsteen, we denken voor de herder 's winters. Hier had ik een foto van kunnen nemen.
Een langzame klim naar zo'n 1000 meter hoogte. Hier geen donkerrode klaprozen naast korenbloemen, maar gele brem en paarse heide op de grijze rotsen. Om het plaatje compleet te maken cirkelt er bij de afdaling een eenzame gier boven mijn hoofd. We draaien weer rond de I120. Dan ten zuiden dan ten noorden. Het laatste stuk naar Burgos zijn we hem blijven volgen op het grindpad ernaast om zoveel mogelijk tijd in de stad te kunnen doorbrengen. Even snel via booking.com een mooi hotel in t centrum geboekt. En dan op t gemak door de stad. Inderdaad de moeite Ingrid.

• 02 Juni 2013 - 08:43

Camiel:

Een berg van 1000 m1 lijkt mij niet niks. 3x Limburg en dat is al de moeite.
    gr pa