dinsdag 6 mei - Reisverslag uit Bradford-on-Avon, Verenigd Koninkrijk van Linda - WaarBenJij.nu dinsdag 6 mei - Reisverslag uit Bradford-on-Avon, Verenigd Koninkrijk van Linda - WaarBenJij.nu

dinsdag 6 mei

Door: stenen

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bradford-on-Avon

Deze nacht heeft het flink geregend dus benieuwd hoe de jaagpaden er uitzien. Nu schijnt de zon, de Engelsen zijn gaan werken, het valt mee. Eerst een flink stuk jaagpad en dan meer dan 5 km door een bos. Helaas steenslag. Op t einde, toen ik mijn zweethanden stond af te kuisen,vertelde Robbie wat een prachtig mooi bos hij dit had gevonden. Zoveel eekhoorntjes, roofvogels, herten, grote oude bomen etc. Oké. Mijn indruk: grote stenen, kleine stenen, grind, diepe putten, steile afdalingen. Oh ja, en Robbie s rug. Na werd wat leuke opstophekjes door naar Avery. Een soort Stonehenge, maar hier mag je nog bij lopen. De weg er naar toe was schitterend, die kan zo in een historisch, romantische Jane Austen film. Bijzondere afdaling over gras. Steil dus moeten wandelen. In Avery ons toeristen ding gedaan en toen. Een paar mooie beklimmingen en afdalingen over goed asfalt, ze kunnen het dus toch die Engelsen. We zagen daar ook die witte paarden in de bergen.Mooi, blijkbaar is het oudste 3000 jaar oud. Lekker even wat asfalt voor we weer het jaagpad opgaan. Bijzonder zijn de 29 sluizen achter elkaar om het hoogteverschil te overbruggen. Helaas op t einde wat regen. Slaapplek gevonden in Bradford on Avon, boven een pub. Heel vreemd, er liggen slaapmaskers klaar, moeten dat geen oordopjes zijn?

• 06 Mei 2014 - 22:50

Camiel:

Dag Linda en Robby,

Het leek mij vandaag te doen voor jullie.
    Nu ga ik terug naar de uitslag van het songfestival luisteren. Weer een hoop lawaai.

gr C&L

• 06 Mei 2014 - 23:03

Jacqueline:

Hoi Linda,
    Wat een avonturen en wat schrijf je toch leuk.
    Voor morgen bestel ik een zonnetje. Sweet dreams.
    Groetjes,
    Jacqueline

• 06 Mei 2014 - 23:11

Ingrid:

Hoi Linda en Robbie.
    Zo te lezen is het in Engeland supermooi om te fietsen.
    Mooi verhaal over het bos.
    Om even door te gaan op het eerdere bericht; Nederland is door naar de finale.
    Op naar een nieuwe mooie fietsdag.
    Hier voorspelt men regen maar er valt nog niet veel. Hopelijk blijft het voor jullie ook goed.
    Tot de volgende keer.
    Ingrid.

• 07 Mei 2014 - 14:39

Rudie:

oudste paard 3000 jaar ? je zou voor minder witte haren krijgen :).