zaterdag 17 mei - Reisverslag uit Échauffour, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu zaterdag 17 mei - Reisverslag uit Échauffour, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

zaterdag 17 mei

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

17 Mei 2014 | Frankrijk, Échauffour

We vertrekken met de zon en die houden we bij. Lekker eerst door een mooi Frans bos. Combinatie loof en naald. Naald voor t lekkere ruiken, loof voor de gezelligheid. En dan gewoon een mooie rechte asfaltweg erdoor. Kijk zo kan het ook. Na 35 km bereiken we de volgende route. Normandië en Bretagne ( zie www.Europafietsers.nl). Leuk voor Robbie, want hier hebben we een boekje van en dan kan hij de route mee volgen. Dit boekje is ook nodig want dit is een dunbevolkte streek met weinig slaap mogelijkheid, opletten dus. Ze noemen het hier de alpes mancelles, maar ze brengen ons niet in de problemen. Ze zorgen wel voor mooie vergezichten. In sees een koffie gedronken en beslist dat we nog wat doorrijden. Maar niet zonder een slaapplek. Internet levert niets op dus maar gebeld en besproken. De grote kathedraal bekeken en verder in het volgende bos. Pracht weer maar wel tegenwind.

• 18 Mei 2014 - 10:45

Camiel:

Dag Robby/Linda,

Ik heb even die route opgezocht. Daar gaan jullie wel op een paar dagen doorheen stomen.
    Welke mooie kathedraal heb je bekeken.

Hier zondagmorgen prachtig weer.

gr C&L