zaterdag, 1 juni 2013 - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu zaterdag, 1 juni 2013 - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu

zaterdag, 1 juni 2013

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Juni 2013 | Spanje, Frómista

Je hebt zo van die dagen........
Eerst een duik in het verwarmde binnenzwembad, dan een langzaamaan uitgebreid ontbijtbuffet voor we oké ietwat laat vertrekken voor een droge dag. 'S morgens nog even een hostal geboekt dus je weet wat je doel is van de dag. Weer een compleet ander landschap. Met enkele beklimmingen en dalingen maar toch wat vlakker. Veel akkerbouw, graan maar ook rijst. Een leuk eindje mee gefietst met een koppel uit Merksem,lekker mee geklapt. Jammer genoeg hadden ze een ander dagschema, met hen had ik graag nog eens een pint gepakt. En verder: je ziet in geen dagen fietsers en dan de een na de ander. Na een onverwacht mooie ruïne, de zon.de wind. In de rug.
Jas uit, lange broek uit, mijn benen schrokken zich wit. Wind mee over een lange weg door de graanschuur van Spanje. Ik heb nog even gekeken of ze tijdens de lunch niet stiekem een motortje hadden gemonteerd. zalig. In fromista is eigenlijk niets te doen. Maar wel een berg pelgrims en terrassen in de zon. Voor morgen voorspellen ze t zelfde weer, dus Robbie heeft de veiligheidshesjes, waar we al weken mee rondrijden, diep weggeborgen. Je hebt zo van die dagen.....die goed beginnen en goed eindigen.

• 01 Juni 2013 - 21:30

Jacqueline En Loek:

Super, zo is het genieten!

• 02 Juni 2013 - 08:41

Camiel:

Het begint al behoorlijk op te schieten. Net nu het goed wordt.

• 02 Juni 2013 - 09:59

Ingrid:

Kijk............ zo moet het en kan het ook zie je wel!

Ben nieuwsgierig naar de beklimming van de Cebreiro!!
    Leue uitdaging!

Succes en nog veel mooi weer~

Groeten
    Ingrid

• 02 Juni 2013 - 13:17

Emmy:

Gelukkig weer eens andere berichten want het was wel heel erg met het slechte weer

en als je thuis komt wil je toch graag een ander kleurtje dat is dan ook weer mee genomen
    mooi weer en een mooie fiets dag en genieten maar .
    Emmy

• 02 Juni 2013 - 14:43

Rudie:

eindelijk mooi weer. gelukkig mogen we hier vandaag ook de zon aanschouwen. nog vele mooie zonnige kilimoters gewenst.