zondag 2 juni 2013 - Reisverslag uit León, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu zondag 2 juni 2013 - Reisverslag uit León, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu

zondag 2 juni 2013

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 Juni 2013 | Spanje, León

Het trauma
Verliezen moet je kunnen. Ik zal eerlijk zijn ik kan er nog steeds niet tegen.
Naarmate je ouder wordt wordt het wel iets minder maar toch, nog steeds alles voor de winst. Dus tijdens het fietsen moet ik als eerste boven op de berg staan. Hier begint echter het grote trauma, Linda is een natuurtalent.
Ze klimt met lichte tred en souplesse zoals bahamontes en van Impe dar in het verleden konden, de koningin van het hooggebergte. Mijn klim stijl lijkt meer op die van Raas en Kneteman,stampend, zwoegen en aan het stuur trekkend zie ik Linda steeds verder wegfietsen, alsof het haar geen enkele moeite kost. Maar het ergste komt nog want als ik dan bijna boven ben roept ze , ben je er weer ? Het zit diep en ik zin op wraak de latsteklim 30 km de Cebreiro .dat moet de mijne worden. Aangezien alle zonden vergeven worden in Compostella wordt het gemeen spel en hoop dan zelf te kunnen roepen ben je er weer ? U hoort er nog van. Gr.

  • 02 Juni 2013 - 21:24

    Jacqueline En Loek:

    Zet m'n op! Ik vind het wel keigoed van Linda!

    Groetjes

  • 02 Juni 2013 - 21:58

    Ingrid:

    Hoi robbie en Linda
    Wat een talent heeft die Linda. Hier kan ik nog een voorbeeld aan nemen.
    Dat zwoegen, stampen en aan het stuur trekken komt mij zeer bekend voor.
    De Cebreiro is dan een mooie uitdaging.
    Als je de beklimming start kun je heel goed zien hoe hoog je moet.
    Een mooie klim
    Wie roept er straks: ben je daar?
    Hou ons op de hoogte.
    Groeten Ingrid

  • 03 Juni 2013 - 11:15

    Camiel:

    Mij was het nog niet opgevallen dat Robby niet zo goed tegen verlies zou kunnen.
    Linda ja die heeft het van geen vreemde natuurlijk. Als je ziet hoe ik de april van de boudelodijk neem!!
    Nee dan is het klimtalent van Linda geen verrassing,maar slechts een slap aftreksel.
    gr. pa

  • 03 Juni 2013 - 19:38

    Emmy:

    Goed zo Linda ik had niet anders verwacht
    Robbie de leeftijd ? maar ik vrees voor de volgen de klim , Linda zet hem op .

    Emmy

  • 04 Juni 2013 - 10:46

    Carla:

    Haha het doet wat met een mens zo'n reis!
    Je kan niet in alles de beste zijn he Robbie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

Linda

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 65264

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 22 Juni 2016

Op de fiets naar Lissabon

02 Mei 2015 - 17 Juni 2015

Op de fiets naar St. Petersburg

01 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Fietsen door Engeland en Frankrijk

09 Mei 2013 - 12 Juni 2013

Op de fiets naar Santiago

Landen bezocht: