vrijdag 17 mei - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu vrijdag 17 mei - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

vrijdag 17 mei

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

17 Mei 2013 | Frankrijk, Nevers

Vandaag geen regen,geen wind. Tel je zegeningen. Enkel mist. Lekker rustig begonnen op een jaagpad en toen om half tien de mist weg trok was t feest compleet.
Eindelijk eens iets anders in onze tour de bushokjes. Onze eerste stop was dan ook aan een mooie rivier met bankjes. En dan toch, de lange broek en jas uit. Wat een feest. Het was een leuke vlakke etappe met op het laatst wat steile klimmetjes. Wat zeer bijzonder was dat we over een Romeins aquaduct hebben gelopen, vlak naast het kanaal en onder ons de rivier. Toen we onze plat du jour aan het eten waren zagen we een pelgrim met een volgepakte ezel. Op t laatst no moeten haasten voor de dreigende buien, maar op tijd een mooi hotel gevonden in chauteaumeillante.

• 20 Mei 2013 - 10:20

Camiel:

Gelukkig beter weer.
    Als ik dat lees zou ik ook nog zin krijgen.
    Chauteaumeilliante kan ik op mijn kaart niet vinden.
    Nou moet ik eerst koffie gaan drinken.

gr C+L