donderdag 16 mei - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu donderdag 16 mei - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

donderdag 16 mei

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 Mei 2013 | Frankrijk, Nevers

Vezelay
Ondanks een pelgrims stad zouden we pas om acht uur kunnen ontbijten, dat vonden we te laat dus op de kamer stokbrood met brie.
We stonden om zeven uur klaar om te vertrekken maar helaas de beloofde sleutel van de garage gaf problemen. Toch op tijd weg maar helaas in de stromende regen. Na twee uur waren we door en door nat en steenkoud.
Tijd voor een warme chocomelk. Lekker. In dat café hadden ze een dyson op t toilet, daar heb ik tot mijn oksels ingezeten.ik heb t goed bekeken maar mijn voeten was technisch onmogelijk. De route was mooi, langzamerhand wat meer veeteelt en bos. Toen het rond twaalven droog werd en de zon ging schijnen konden we ons geluk niet op. Nu konden we meer genieten van t mooie. Tot rond ons onweersbuien samen plakten. In een sprint naar nevers. Na de douche in t hotel de stad bekeken en Bernadette.

• 20 Mei 2013 - 10:09

Camiel:

Test gelukt denk ik.
    Met het weer tref je het echt niet.
    Moet je elke namiddag zelf een slaapplaats zoeken of heb je van te voren wat geregeld?
    Weeral een site waar je van alles op kwijt kunt.
    Dat telefoontje ga ik maar niet aan beginnen.

gr C+L

• 20 Mei 2013 - 13:34

Carla:

Die Dysons zijn super, maar zelfs voor je oksel??