20 mei maandag - Reisverslag uit Brive-la-Gaillarde, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu 20 mei maandag - Reisverslag uit Brive-la-Gaillarde, Frankrijk van Linda - WaarBenJij.nu

20 mei maandag

Door: naar brive

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Mei 2013 | Frankrijk, Brive-la-Gaillarde

De beloofde zon was er niet maar ook geen regen, dus hoppa. Het was wat donker weer maar wel helder dus we konden volop genieten van de vele vergezichten. De mare takken hangen hier laag, das makkelijk voor de druïde en ja hoor, een dolmen. Af en toe een bui maar je droogde zo weer op.hier en daar wat klimmen maar ook een paar mooie lange heuvels, op zijn grote blad naar beneden en dan net niet bovenkomen. Over smalle weggetjes over een heuvelkam.
Door het leuke steile Uzerche. Het ging lekker dus we zijn maar doorgegaan naar Brive. Nog gegniffeld om gisterenavond. We hadden de kinderen op Skype, ze waren met zijn vieren thuis en ze zeiden dat het daar mooi weer was. Rob vroeg dus naar het gazon en gelijk deden ze t geluid van de gazonmaaier na. Stelletje bad des.
Nog een lange afdaling over gelukkig slecht asfalt, dat gaf geen kans om de afgronden te bekijken. Nog 1 pittige beklimming en daar was de stad.

• 22 Mei 2013 - 09:46

Camiel:

Flink stuk gefietst lijkt mij.
    Vandaag zou het hier droog blijven met een zomerse temperetuur van 10 graden.

• 22 Mei 2013 - 10:20

Tom:

Heerlijk weer hier! Nog net te slecht om t gazon te maaien
    Groetjes

• 22 Mei 2013 - 11:39

Marc En Ingrid:

Hoi Linda en Rob,
    Wat gaan jullie snel zeg!! Amai!
    Brive is een mooie stad he!
    Jullie rijden nu richting Rocamadour! Is ook heel erg mooi!
    Het ligt in een dal en de beklimming er weer uit is ook heel erg mooi!
    Hopelijk heb je hier een beetje mooi weer want het is een prachtig gezicht om tijdens de beklimming het stadje tegen de rotswanden te zien liggen.
    Het is hier vandaag (woensdag) droog maar koud en dat wordt er de komende dagen niet beter op
    Ik hoop dat jullie wat minder regen en meer zon gaan krijgen want de pyreneen liggen in de verte te wachten.
    Leuk om jullie om deze manier te volgen.
    Zet hem op en tot de volgende keer .
    Groeten Marc en Ingrid

• 22 Mei 2013 - 19:41

Carla:

Gelukkig droog!!! Nu de zon nog.
    Jullie gaan als een speer zo te zien, geweldig!!
    Geniet lekker!