maandag 3 juni 2013 - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu maandag 3 juni 2013 - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu

maandag 3 juni 2013

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Juni 2013 | Spanje, Astorga

En weer wakker worden van de zon in de slaapkamer, zalig.
Eerst op t gemak Léon verkennen. Onze fietsen geparkeerd in de oude stad, een kruisje over gegeven en te voet verder. Een mooie gezellige stad. Na een koffie met zoete koek weer verder. Het landschap is hier droog met bijzondere irrigatie techniek. Af en toe een slaperig dorpje of een mooi met de oude romeinse brug: hospitaal de orbigo. Ze waren daar de restanten van middeleeuwse feesten aan t opruimen, vast gezellig. Weer meer fietsers gezien. Enkele opmerkingen van de laatste dagen:
De Alberque was maar 5 euro, liever 1 euro meer en wat luxer.
Een brandende Plasser van de vliegende wind.
Voor je aan de camino begint eerst 3 dagen op retraite.
Zo zijn dus onze kontacten.
Gestopt in astorga. Weer een mooie oude stad met Gaudi museum.We hebben morgen een klim tot 1500 meter en daar willen we vroeg aan beginnen

• 03 Juni 2013 - 20:05

Carlak:

Het is daar vast erg mooi hoe jullie de route beschrijven, en gelukkig hebben jullie mooi weer.
    Nog veel plezier