donderdag'30 mei - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu donderdag'30 mei - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu

donderdag'30 mei

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

30 Mei 2013 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Na een ontbijt bij de plaatselijke bakker, weer verder. We hebben al enkele dagen geen enkele mede fietser gezien. Wat we wel hebben gezien, boven de rode rotsen: gieren. Wat zijn die groot. We zijn vandaag wat van de route afgeweken. Er is een nieuwe snelweg aangelegd en we zijn over de oude doorgegaan. We hadden anne beloofd deze keer niet over de peage of snelweg te rijden, dus dat hebben we niet gedaan. Als we buitenkomen na onze menu del di as blijkt de mannelijke plaatselijke bevolking onze fietsen te keuren. Nog een praatje over het weer en de economie en alles is weer behandeld. Ja ook hier zijn de tomaten niks dit jaar. Op naar ons afspraakje met de nonnen.

• 30 Mei 2013 - 22:05

Carla:

Afspraak met de nonnen....ik ben benieuwd

• 31 Mei 2013 - 09:12

Ingrid:

Tsjonge tsjonge wat gaat dat snel.
    Je verhaal over de peage komt bekend voor. H"m.
    Ben benieuwd naar het verblijf bij de nonnen en hoe jullie bourgos vinden.
    Daarna richting Cebreiro. Pittige maar mooie klim.
    Succes
    Ingrid

• 31 Mei 2013 - 11:17

Camiel:

Donderdag kaartje gekregen, bedankt. Mag je in Spanje op een autoweg fietsen? Als ik de kaart bekijk heb je vandaag op een lange rechte weg gefietst. Dat lijkt maar saai.
    gr pa

• 31 Mei 2013 - 22:49

Emmy:

ik ben wat voorbarig geweest ik had op woensdag gereageerd maar ja .