maandag - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu maandag - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu

maandag

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Juni 2013 | Spanje, Astorga

Zo morgen dus een klim tot 1500 meter. Die klim vind ik niet zo erg maar de ev. Hoogtes wel. Ik droom ervan dat ik met mijn fiets onder de vangrail schuif. Of bevangen door angst voor bergklever speel. Dat klimmen van Robbie valt reuze mee hoor, hij daalt in ieder geval veel beter. Het is alleen dat er bij mij geen greintje competitie drang in zit. Dus ik hoef niet als eerste, of zo wie zo fietsend. Ze duwen hier wel ezels naar boven, waarom zou ik dat niet met mijn fiets doen? Geen strijd dus voor mij. De klim de dag erna is nog zwaarder. Minder hoog, maar veel steiler, dus zwaarder.ja Ingrid, jouw beruchte beklimming. We komen er wel. Momenteel eten we de noten al op uit het noodpakket, dan zijn we weer wat lichter. Ik denk dat Stefan de stijgingspercentage wel goed kan inschatten, pa. Ter info: foncebadon, Cruz de Ferro en de valse Cebreiro.

  • 03 Juni 2013 - 21:05

    Ingrid:

    Hoi Linda en Robbie,
    Wat zou ik graag een eindje mee fietsen morgen. Het is zo'n mooie beklimming!
    Er zitten best steile stukken in maar je bent inmiddels zo goed getraind dat je dat "gewoon" kunt.
    Het is natuurlijk ook een van de laatste zware klimmen voor je in Santiago bent.
    Ik zou zeggen: Linda zet hem op en Robbie..... tsja ... wie eerst boven?
    Samen is ook leuk!!

    Groetjes
    Ingrid

  • 03 Juni 2013 - 21:06

    Ingrid:

    Hoi Linda en Robbie,
    Wat zou ik graag een eindje mee fietsen morgen. Het is zo'n mooie beklimming!
    Er zitten best steile stukken in maar je bent inmiddels zo goed getraind dat je dat "gewoon" kunt.
    Het is natuurlijk ook een van de laatste zware klimmen voor je in Santiago bent.
    Ik zou zeggen: Linda zet hem op en Robbie..... tsja ... wie eerst boven?
    Samen is ook leuk!!

    Groetjes
    Ingrid

  • 04 Juni 2013 - 10:50

    Carla:

    Haha Linda , ik herken jou dromen en angsten.Blik vooruit en niet naar beneden kijken, alhoewel met de afdaling gaat dat ook niet goed komen.
    Succes!!!!

  • 04 Juni 2013 - 17:53

    Emmy:

    jullie zijn aan elkaar gewaagd de ene dag wat beter dan de andere
    van morgen bij Roos geweest, en dan naar Poekie die kwam recht aan gelopen toen ik riep

    ik mocht haar aaien en ze begon niet te bijten dus zo blij was ze
    is de afdaling goed gelukt geen strubbelingen ?
    groetjes Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Astorga

Linda

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 64991

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 22 Juni 2016

Op de fiets naar Lissabon

02 Mei 2015 - 17 Juni 2015

Op de fiets naar St. Petersburg

01 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Fietsen door Engeland en Frankrijk

09 Mei 2013 - 12 Juni 2013

Op de fiets naar Santiago

Landen bezocht: