Woensdag, 18 mei 2016 - Reisverslag uit Frías de Albarracín, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu Woensdag, 18 mei 2016 - Reisverslag uit Frías de Albarracín, Spanje van Linda - WaarBenJij.nu

Woensdag, 18 mei 2016

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Mei 2016 | Spanje, Frías de Albarracín

Het weer was weer prima en ook de eerste 5 kilometer was vlak. Een feest voor onze knieën. Het landschap wat kaal maar goed, midden Spanje wat wil je. Maar we kregen een cadeautje. Niet het klimmen en dalen maar qua landschap, een Nationaal park met mooie rotsformaties. Nu zul je wel zeggen daar heb je haar weer. En inderdaad ik ben zo'n trut die altijd keitjes en steentjes meeneemt van vakantie, behalve van fietsvakantie dat past niet in mijn tas. Maar serieus,mooi rood gesteente, golvend, keien,kloven. Na elke bocht een ander zicht. Ik zal een foto bijvoegen. Dan naar Albaracin. Een oude stad(toeristen!) met een onmogelijke muur. We mochten verder door een kloof langs een kabbelend riviertje spotten voor gieren. Of ik ze op de foto heb zal ik thuis wel eens bekijken. Het nadeel van een kloof is dat je er ook uit moet. Onze laatste klim van vandaag naar ons gereserveerd hostal. De volgende 50 kilometer is hier nl niets, blijkbaar ook geen winkels. Maar de hotelbaas heeft ons verzekerd dat we morgenochtend proviand mee kunnen krijgen. Nog iets belangrijks vergeten: we kwamen een Nederlands fietskoppel tegen. Zij daalden en gingen snel, wij langzaam omhoog maar er werd een vriendelijk goedendag gewisseld. Die man had alle bagage, de vrouw niets. Volgens Robbie omdat die vrouw bang is om te dalen en die man wil dat zijn vrouw veilig is en dat ze het in de klim omwisselen. Ik geloof er geen fluit van.

• 18 Mei 2016 - 19:26

Ingrid:

Die Robbie! Positief denken noemen ze dat.
    Maar heus die vrouw gaat echt niet met alle bagage klimmen hoor.
    En wat een mooie foto's!
    Gelukkig nog steeds mooi weer.
    Tot morgen
    Ingrid

• 20 Mei 2016 - 09:03

Camiel:

Dit kon niet uitblijven.
    Een vrouw zonder bagage naar boven.
    Dit is duidelijk een Fata Morgana.
    Ik heb raad gevraagd bij mijn persoonlijke psychiator.

Advies 2 dagen rust nemen.

Gr C&L