vrijdag 8 mei - Reisverslag uit Goslar, Duitsland van Linda - WaarBenJij.nu vrijdag 8 mei - Reisverslag uit Goslar, Duitsland van Linda - WaarBenJij.nu

vrijdag 8 mei

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

08 Mei 2015 | Duitsland, Goslar

Volgens mij heb ik gisteren het verhaal niet gepost, oepsie.Gelukkig niet kwijt want wat niet opgeschreven is, is vergeten.
Weer: veel minder koud, minder wind en droog dus dat kan niet beter. Vanmorgen vertrokken langs de Weser. Er staan hier veel oude kersenbomen langs de weg en die staan nu in bloei. We hadden vandaag veel beklimmingen en afdalingen en gelukkig de meeste op goede weg. Dan kun je nog meer genieten van de mooie omgeving en dan vallen ze reuze mee. De laatste was op zeer slechte weg en grote keien, dan zie je dus niets van de omgeving. We zijn tot goslar gekomen. Het plaatsje ervoor had of gesloten hotels of ze wisten nog niet dat ze gingen sluiten. Dus maar door. Als beloning lekker op terras bij de Italiaan gegeten, eindelijk een dessert. Ze hebben hier niet meer fantasie dan een ijsje.

• 08 Mei 2015 - 21:56

Ingrid:

Wat een enthousiaste verhalen, en wat schieten jullie al op zeg.
    Gelukkig hebben jullie redelijk mooie weer, is natuurlijk heel erg prettig.
    Dat hert dat je zag is natuurlijk machtig mooi.
    Genieten van al dat moois dat jullie tegenkomen.
    Groetjes Ingrid

• 09 Mei 2015 - 14:12

Camiel:

Jullie hebben pittige bergen gehad als ik de kaart zo zie. Je zit nu dicht bij het vroegere ijzeren gordijn.
    Ben benieuwd of je nog kunt zien dat het voormalige Oost-Duitsland er vroeger heel anders uitzag dan het westen.

gr C&L