Dinsdag, 2 juni 2015 - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Linda - WaarBenJij.nu Dinsdag, 2 juni 2015 - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Linda - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 2 juni 2015

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Juni 2015 | Estland, Tallinn

Zo ons dagje Tallinn was de moeite, we zijn blij dat we er een hele dag voor hebben uitgetrokken wat eigenlijk te weinig is. We hadden een Tallinn catrd gekocht. Toegang tot bezienswaardigheden en hop on.hop of. Veel musea waren dicht op dinsdag maar we hebben toch veel kunnen doen. Het was mooi weer om door deze oude hanzestad te lopen (ook mooi weer om te fietsen dus). Goed gerenoveerde oude binnenstad met veel middeleeuwse bouwwerken. Daarbuiten de nodige Baltische houten huizen en moderne hoogbouw. Er lagen 4 cruiseschepen dus het wasd gezellig druk.
Vanaf nu even een paar zoek dagen. Onze vorige routeboekje is klaar en voor de komende 250 kilometer hebben we enkel de track op de garmin.

• 03 Juni 2015 - 07:46

Ingrid:

Leve Carmin.
    Jij als specialist hebt dat vast wel voor elkaar gekregen om er een goede track op te zetten.
    Ik had al verwacht dat Tallin mooi zou zijn. Genoten dus.
    Succes en weer tot de volgende keer.
    Ingrid

• 03 Juni 2015 - 15:43

Camiel:

Hoe is het mogelijk dat er mensen zijn die niet geloven dat ik in Tallinn prachtige foto's gemaakt heb.

De renovaties in Tallinn zijn uitgevoerd met geld (hoofdzakelijk) van Europa. Er is een voormalig kloostercomplex dat helemaal is opgeknapt met Italiaans geld. Ook het schilderwerk zag er keurig uit.

gr C&L

• 03 Juni 2015 - 19:36

Tom:

niet even een heen-en-weer tripje met de ferry naar Helsinki?