vrijdag 22 mei 2015 - Reisverslag uit Zelenogradsk, Rusland van Linda - WaarBenJij.nu vrijdag 22 mei 2015 - Reisverslag uit Zelenogradsk, Rusland van Linda - WaarBenJij.nu

vrijdag 22 mei 2015

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Mei 2015 | Rusland, Zelenogradsk

Gisterenavond hotels besproken voor de komende 2 nachten. Met het weekend voor de deur en het mooie weer willen we problemen voor zijn. Het eerste in Zelenograd en het tweede in Klaipeida. De zon scheen en we hadden een matige tegenwind. Eerst de stad maar eens zien uit te raken daarna kwamen we voor de keuze 45 kilometer bijzonder slechte weg of 30 kilometer snelweg. Fietsers mogen hier op de vluchtstrook van de snelweg. Hoera. We rijden hier toch al als levende verkeerszuilen. Wat denk je van een mooi ruimvallend oranje veiligheidsvestje op een rode fietsbroek? Gelukkig sta ik met alles. We volgden de Garmin want de Russische tekens zijn voor ons niet te lezen en niet te herkennen met het boekje. Kortom waar waren we? We zagen dat we richting kust gingen dus vast goed.
Oepsie, na 3 uur fietsen bleken we op de plaats van bestemming te zijn. Zelenograd is een echte Russische badplaats waar ze amber vinden. De zon scheen uitbundig dus deze onverwachte vrije dag was geen straf. Al vermoedt Robbie opzet.

• 22 Mei 2015 - 17:59

Ingrid:

Linda,
    Nadat ze jou hebben gezien in oranje veiligheidsjasje en rode broek zou het daar best nog eens mode kunnen worden denk ik.
    Fel geel-rood is ook niet lelijk hoor! En de kleuren zitten in ons vlag en wimpel he
    Maar wel veilig en dat is belangrijk he!
    Groetjes Ingrid

• 23 Mei 2015 - 10:27

Camiel:

Tante google heeft van Zelenodransk nog nooit gehoord. Dus Linda/Robby ik zou nog maar eens informeren of het echt bestaat. Klaipeda kon ik zelf op de kaart nog vinden. Gaan jullie over die smalle strook fietsen. Val er maar niet af.

Dat je overal meestaat is gewoon een familie eigenschap. Bij mij is dat ook zo vind ik . Sommigen willen dat weleens in twijfel trekken, JALOUZIE natuurlijk

gr C&L