zaterdag 9 mei 2015 - Reisverslag uit Gernrode, Duitsland van Linda - WaarBenJij.nu zaterdag 9 mei 2015 - Reisverslag uit Gernrode, Duitsland van Linda - WaarBenJij.nu

zaterdag 9 mei 2015

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 Mei 2015 | Duitsland, Gernrode

Een laat ontbijt wegens weekend maar wel een Toppertje. Nog even een laatste rondje stad (eigenlijk om slechte bosweg te omzeilen) na een paar trappen toch weer op een bosweg. Grof grind en met de kleinste versnelling naar boven. Daar na een halfuur klimmen het zweet van t voorhoofd geveegd en voorzichtig naar beneden, nu met t zweet in de handen. En dat vier keer achter elkaar. Dat was onze voormiddag. En wat hebben jullie gedaan? Ondanks de garmin, routeboekje en richtingaanwijzers de pad kwijt geraakt. Hier hebben we van geprofiteerd en een mooie afdaling over strak asfalt meegepakt. Was wel een drukke weg maar natuurlijk goed opgepast

• 10 Mei 2015 - 19:21

Ingrid:

Hoi jullie daar!
    Dat jullie toch behoorlijk wat moeten klimmen zeg.
    Over welke percentages praten we nu? Het maakt ons erg nieuwsgierig.
    We volgen jullie op de kaart, mooi om te zien.
    Oeps, liet Garmin jullie in de steek? da's minder. maar toch altijd weer terug op de goede weg he.
    doei

• 12 Mei 2015 - 10:08

Camiel:

Volgens internet logeerde je in oud stadje dat brouwersrechten heeft. Sante!!
    Wij zijn blij voor jullie dat het einde van die rotbergen even in zicht is.

gr C&L