vrijdag 15 mei 2015 - Reisverslag uit Drezdenko, Polen van Linda - WaarBenJij.nu vrijdag 15 mei 2015 - Reisverslag uit Drezdenko, Polen van Linda - WaarBenJij.nu

vrijdag 15 mei 2015

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 Mei 2015 | Polen, Drezdenko

Ons eerste ontbijt in Polen. Wat denk je van rookworsten met pannenkoeken? Speciaal voor Robbie's verjaardag. Blijkbaar is de rest van het verslag verdwenen dus ik ga een poging wagen het opnieuw te schrijven. Vond die opmerking van kort verslag al zo vreemd.
Vertrokken met een zware bodem maar met een strakblauwe lucht en een klein zonnetje. Gisterenavond hebben er nog even door het plaatsje gewandeld, maar daar werd je niet vrolijk van. De meeste huizen zijn de fase van achterstallig onderhoud allang voorbij. Wel staan bij de meeste huizen de voordeur open als een soort welkom. Maar goed, we gaan weer verder. Op een gegeven moment reden we door een badplaats aan een meer en dan ziet alles er dus gelikt uit. Van de huizen tot de wegen etc. Verder heb je hier niet veel wegen. Kun je bij ons eens links of rechts hier ga je van t asfalt naar de grote moppen naar t grind of t zand. Een andere weg nemen wil je dus wel laten.en zo kregen we op t eind van de dag 1 van de gevaarlijkste wegen van de R1. Slecht wegdek, geen uitwijk mogelijkheden en druk. Ik kan je zeggen dan is 26 kilometer lang. Elk botje is van zijn plek geweest. Maar we hebben t gehaald en des te beter smaakte de piwo op t terras.

• 15 Mei 2015 - 19:51

Camiel:

Proficiat Robby.
    Op zo'n dag is er geen tijd voor een lang reisverslag, dat snappen wij wel.
    Dat ontbijt is echt origineel.

gr C&L

• 15 Mei 2015 - 20:00

Carla :

Getsie bah, ik hoop dat Robbie er blij mee was

• 15 Mei 2015 - 20:52

Jacqueline En Loek:

Gefeliciteerd Robbie.
    Bij het ontbijt in ieder geval genoeg calorieën binnen gekregen om de dag verder mee door te komen. Zo'n verjaardagsmaal vergeet je nooit meer.
    Was gisteren wel balen met jullie Garminnetje. Hopelijk laat hij jullie niet meer in de steek.
    Zou het te maken hebben met de ontvangst van de satellieten?
    Ook moeilijk om de weg te vragen in het Pools. Toi toi toi
    L en J

• 15 Mei 2015 - 21:02

Jos Duerinck:

Gefeliciteerd eee

een jaartje ouder en misschien verstandiger

geniet lekker verder op de fiets

en drink nog een Poolse borrel zoladkowa op je verjaardag

gr jos

• 15 Mei 2015 - 21:23

Ingrid:

Awel, ook van ons van harte gefeliciteerd met Robbie zijn verjaardag.
    Speciaal ontbijtje moet ik zeggen. Genoeg om een paar uur te fietsen.
    Oeps, Garmin van het padje af. Das heel vervelend, maar gelukkig weer vanzelf bij de mensen gekomen.
    We wachten weer op nieuwe mooie verhalen
    Groet Ingrid

• 16 Mei 2015 - 09:26

Carla Kindt:

Proficiat Robbie, speciale verjaardag met zo'n onbijt.
    Leuke verhalen, ben weer bij gelezen. Is een speciaal land.
    Geniet van het fietsen!

Gr.Carla

• 16 Mei 2015 - 12:44

Nicole:

Proficiat Robbie,

Dat is niet voor iedereen natuurlijk zo'n lekker ontbijt!
    Geniet nog van jullie reis verder. We blijven het volgen

Groetjes,
    Nicole